donderdag 14 februari 2013

Valentijnsdag


 Shit zeg!!


Albert zei tijdens de afscheidsdienst van Jan: “Die twee vierden heel het jaar door Valentijnsdag!”
Ik denk dat hij wel beter weet.

Vicky ( 4 jaar) mocht een kaars aansteken bij het begin van de dienst. Ze had dus Jan z’n  kist eens goed kunnen bekijken. Het schijnt dat ze gezegd heeft: “Hadden we nu maar een zaag meegenomen, dan konden we de kist openzagen en Jan eruit halen”.
Dat ik daar nou niet op gekomen ben…

Ik ben vandaag weer heel braaf geweest, na de nodige tips en hulp van mijn broer heb ik zo ongeveer de hele middag besteed aan het mailen en bellen met instanties, invullen van papieren, alles netjes kopiëren en, zoals Jan dat ook altijd deed, ieder belangrijk papier apart in een plastic hoesje in een ordner stoppen. Jan zou trots op me zijn. En als AlleeWonen failliet gaat, dan weet ik waardoor; in iedere stapel vind ik een berg van die plastic hoesjes…


4 opmerkingen:

  1. Hoi Wil. Ik heb je laatste 7 blogs gelezen. Er komt heel wat op je af. Ik was ook 30 toen mijn vader plotseling overleed. Heeft heel wat impact op je . Blijft je altijd bij.
    Maar mooie herinneringen blijven en die moet je maar veel oproepen samen met je dochters. Veel lieve groetjes en sterkte met alle paperassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel groetjes.
    Cees en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon ff een dikke kus vanuit Tilburg!

    X

    BeantwoordenVerwijderen