zaterdag 28 december 2013

KerstMIS


Ik kijk een stukje van “Joris Kerstboom” bij uitzending gemist, ik speur naar de foto van Jan, weet precies waar hij hangt. Het eerste interview van Joris dat ik hoor is van een jonge vrouw waarvan de vader dit jaar veel te jong overleden is.

KerstMIS, ik begrijp waarom het zo heet. Als je iemand moet missen doet het deze dagen extra pijn. En KerstMIS wordt nooit meer wat het was. Een lieve vriendin zette precies de goeie woorden op haar kerstkaart: “Wat is het moeilijk om jou fijne feestdagen te wensen”.  

We hebben erg ons best gedaan er toch iets van te maken, we hebben gezellige dagen gehad hoewel het missen als een steen op onze maag lag. Ik ben trots op ons. Eigenlijk vond ik de dagen eromheen moeilijker dan de kerstdagen zelf, met mijn lieverds om me heen.

“Mag ik dan bij jou” van Claudia de Breij kwam regelmatig langs deze dagen. Eerst zette een nichtje waar ik nauwelijks contact mee heb een link op facebook. Toen keek ik naar het KnoopGala waarbij mensen met iets extra’s mochten optreden met bekende artiesten. Ook bij de VoiceKids werd het gezongen en in de top 2000 staat het natuurlijk ook. Prachtig lied.
We zaten in de voorstelling van Claudia, in januari 2010, we hoorden dit nummer voor het eerst en we wisten het allebei meteen; dit is zo’n mooi nummer. Dit moet op het lijstje voor als we ooit afscheid van Jan moeten nemen.
http://www.youtube.com/watch?v=o5uvsEs79hM

1 opmerking:

  1. Het is gewoon weer januari Wil. Ik wens je vooral een zacht en lief jaar.

    BeantwoordenVerwijderen