dinsdag 17 september 2013

timmeren


Na 5 dagen in een veel te klein ziekenboegje en 2x per dag medicijnen slikken onder dwang kunnen mijn kipjes eindelijk doen waarvoor ze hier gekomen zijn: lekker scharrelen in hun hokje en binnenkort misschien wel los in de tuin. Het nachthok is af, stiekem toch nog wat getimmerd, dus mijn hand doet nu nog wat meer pijn. Het moest gewoon af.     Intussen heel wat frustratie van me afgetimmerd.     En nieuwe erbij gekregen als het even wéér niet ging zoals ik het wilde.

Vanavond nog even uitleggen dat het de bedoeling is dat ze in het nachthok slapen, dat wordt nog wat.

Steeds vaker zit er een knoop in mijn maag, als ik almaar één ding niet kan vergeten. Zaterdag ben ik jarig, mijn eerste verjaardag zonder Jan. Mijn geheugen is niet eens een vergiet, er zit helemaal niks meer wat op een geheugen lijkt daarboven. Maar sommige dingen vergeet ik niet.

Het gat in mijn lijf doet er extra pijn van. Frustraties wegtimmeren bleek te helpen, maar ik kan toch maar moeilijk een hele kinderboerderij bij elkaar timmeren in mijn achtertuintje en met deze pols?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten